V květnu 2023 jsem dělala analýzu reklam e-shopu s ručníky a osuškami. Obchod nabízí pěkné a kvalitní ručníky, osušky, župany. V nabídce má i hotelový sortiment.
Konkrétní čísla ani náhledy reklam nemohu uvádět, ale některé chyby jsou u klientů velmi časté. Podívejte se, jestli je neděláte i vy:
Dynamická reklama na návštěvníky webu.
Do odkazů přidat především odkazy na skupiny zboží.
Dosud bylo otestováno velmi málo reklam. Je třeba testovat mnohem více variant.
Skoro všechny reklamy na jedno brdo, viděla jsem jen asi 3 varianty reklam. Kromě black friday a propagace příspěvků všechny vypadají skoro stejně.
Je třeba
U reklamy na Facebooku je nejdůležitější obrázek, který upoutá pozornost, je třeba si s tím více vyhrát a v první fázi testování otestovat více obrázků. Tady je pár příkladů, jak může reklama vypadat. Na některé je třeba přidat texty (a opět testovat více variant textu v obrázku), některé mohou být i bez textů. (toto byly jen rychlonávrhy, při tvorbě reklamy si s grafikou vyhrajeme mnohem více)
Napište si o marketingovou analýzu zdarma
Co můžete získat zdarma: