Podnikatelská setkání - objednávka

Akce pro podnikatele, která vám umožní navázat kontakty, získat nové nápady, setkat se s podobně smýšlejícími lidmi a nastartovat svůj růst.

Malá skupina, max. 8 podnikavých lidí, kteří řeší podobné problémy jako vy
Podporujeme se navzájem, radíme si, sdílíme kontakty a nápady
Co se řekne ve skupině, zůstane mezi námi, záznam nepořizujeme

Rezervace termínu na podnikatelské setkání

Nejprve si vyberte vhodný termín. Pokud vám žádný nevyhovuje, napište návrh vhodného termínu, pokusíme se vyjít vstříc >>

První účast na setkání máte ZDARMA.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Jak Mastermind setkání probíhá

  • Setkání probíhá ve skupině max. 8 lidí.
  • Délka setkání je obvykle 3 hodiny
  • Setkání probíhají naživo v Teplicích i v okolních městech

Každý má vyhrazený čas na řešení svého problému, 15-30 minut, podle počtu lidí. Připravte si stručné představení toho, co potřebujete řešit. Pokud se jedná o rozsáhlý problém, je vhodné ho rozkouskovat a řešit dílčí části na více setkáních, aby se vám dostalo co nejlepších a konkrétních rad, které můžete začít ihned praktikovat. Každý z účastníků pak dostane prostor, aby vám řekl svůj pohled, zkušenosti, rady a nápady, jak situaci řešit.

Na závěr setkání si každý určí svůj veřejný závazek - úkol, který do příště splní. Plnění veřejně slíbených úkolů je často to, co vás posune vpřed. I když se vám nebude chtít, před dalším setkáním se do úkolu pustíte. V úvodu dalšího setkání pak zhodnotíme, jak se nám podařilo úkol splnit.

Proč se účastnit setkání

  • Získáte nové nápady, jak posunout nebo nastartovat vaše podnikání. 
  • Dostanete skvělou zpětnou vazbu.
  • Můžete otevřeně říct, s čím s nevíte rady a získáte různé pohledy na svůj problém a zkušenosti ostatních
  • Rozšíříte si síť důležitých kontaktů